sobota, 31 maja 2014

brudzio

Dzisiaj na blogu mała rewolucja! Postanowiłam przejść z Wami na "ty". A właściwie to przejść z Wami na "ja". Do tej pory blog tworzony był w trzeciej osobie, bo miał za zadanie być opowieścią o Annie L. Jednak tak bardzo zaczęłam się identyfikować z tą postacią, albo postać zaczęła przyjmować tak wiele moich cech, że różnica wyraźnie się zatarła. Pisanie w trzeciej osobie sprawiało mi poniekąd trudność - często nieświadomie przechodziłam w narrację pierwszoosobową. Musiałam wtedy przed publikacją na siłę edytować tekst aby był spójny. Niestety tracił wówczas wiele z siły przekazu.
Mam nadzieję, że decyzję o zmianie przyjmiecie ze zrozumieniem :) I to by było na tyle z ogłoszeń parafialnych.

Ach, zapomniałabym: no to brudzio!
I nie zapomnijcie odwiedzić profilu SOSrodzice, gdzie znajduje się nowy rysunek ;)

PS. możecie oczywiście przy okazji odwiedzić i mój profil: Anna L. na fejsie ;)

PS2. Jaki czytnik kanałów RSS polecacie? Bo nie ogarniam powoli tego, co chciałabym czytać :D

9 komentarzy:

  1. Czytnik kanałów eeee że co???

    OdpowiedzUsuń
  2. Sruuuu! To ten brudź :).

    Niezaradna ma wiele cech z mnie. 99%. Ciągle jeszcze chyba nie 100%. Poza tym zawsze ta 1 osoba to dla mnie była kwestia pewnej... nie wiem - odwagi?

    Szacun za nią. I za całokształt.

    I że tak zacytuję: Czytnik kanałów eeee że co???

    OdpowiedzUsuń
  3. No to brudzio :-) A czytnik kanałów... ja miałam w operze, ale to on nie ogarniał... potem olałam temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zainstalowałam wbudowany do chroma :) zobaczymy..

      Usuń
    2. Daj znać jak działa :)

      Usuń
  4. Miło mi poznać :). W reszcie tematu się nie wypowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to jest ten czytnik kanałów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to już bywa z tym utożsamianiem się, to najlepsza droga do siebie. :)
    Zdrówko! :)

    OdpowiedzUsuń